Ingen panik, allt på samma gång

2008-09-28 00:19:34 » Allmänt
Alltså...vi skulle inte börja greja i varenda lilla vrå på samma gång...men så har det blivit! Hmmm...efter att älsklingen satt upp nästan sista renoveringsgipset idag så började han riva tapeter i hallen...hmmm....så nu vet jag inte var jag har något längre =/ För tillfället ligger alla jackor i sängen och skorna är i tvättstugan.

Jag har för tillfället massa nedslipat spackel över hela näsan...ser väldigt misstänksamt ut...men jag är ju en redig flikka ;p Jäklar vad mycket vitt skit det trillar ner från väggarna när man slipar ner spacklet!!! Såg ut som snö förut innan jag dammsög upp alltihop. Men förstår ni vad detta innebär?! Jo att jag antagligen kan börja måla imon =D Var dessutom förbi Målarboden idag med och köpte kökstapeten, som de hade på lager (som dessutom var skitbillig! Hur i hela friden kan man få en skitsnygg tapet och klister för drygt 150 kr?? )

Nu är klockan mitt i natten och här sitter jag och bloggar och lyssnar på en skitbra låt av årets American Idol vinnare: David Cook - This is the time of my life.

Natti på er :)




David Cook - This is the time of my life
2 kommentarer
linn
2008-09-29 14:40:53 » http://lbmc.blogg.se/

Dammsuga upp slipdamm i vanliga dammsugaren inte bra ;)

Så förstörde vi våran när vi flyttade till hus. det blev att köra till coop köpa ny dammsugare Plus en grovis


Farsan
2008-09-30 18:13:44

Använd " lösbröst " när du slipar. Eller ansiktskydd om du inte vet att det kallas lösbröst.

Hoppas nya maskinen kommer att fungera bra.Avänd sotningsburken som ni hade i garaget så pajar du inte dammsugaren.Och Johanna,sms:a inte så jäkla sent. Vi stiger upp tidigt varje morgon............




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: