Vem är du, vem är jag?

2008-11-26 21:34:09 » Allmänt
Då var man hemma igen från "Jaget & Laget"-kursen på 2 dagar som företaget skickade iväg alla sina anställda på. Det bla gick ut på att man ska förstå hur man själv är och hur man ska bemöta andra människor för att få samspel sinsemellan. Välbehövligt för alla kan man säga - mkt man inte tänkt på innan och som är bra att sätta fingret på. Bra även att lära känna folk bättre som man annars inte knappt hunnit prata med inom företaget!

Raka vägen hem efter kursen och rätt ut på "motorvägen" igen!! Ställde in mina väskor och åkte direkt till stan för att köpa adventsljusstake och julgardiner. Därefter for vi till återvinningsstationen och slängde trädgårdsavfall samt diverse renoveringsskräp. Imon måste jag handla inflyttningspresent till Maria och Anders. Fredag blir det inflyttningsfest. Lördag födelsedagskalas för Fredriks mamma. Söndag åka och kolla på golv och inhandla fönsterbrädor. GAH! Men innan dess är det ju två hektiska arbetsdagar...

Sist men inte minst vill jag skicka lite extra kärlek till Veronica som sa så fina saker om mig på kursen =*
3 kommentarer
mia
2008-11-27 06:40:59

låter spännande med en present=) men det är absolut ingen tvång på det, det hoppas jag att ni vet. Ni kommer att vi alkohol iallafall!!

skämt o sido... det kommer att bli så skoj att få träffa dig.



kramiz


mia
2008-11-27 06:42:10

ha ha få alkohol ska det ju givetvis stå. satt väl och dagdrömde lite...




Virre
2008-11-27 10:08:18

Äsch jag var bara ärlig!!!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: