Välja tapeter

2008-11-12 12:39:53 » Inredning
Ikväll blir det att åka och försöka välja tapeter till matrummet och TV-rummet...får se hur det går. Har typ kollat igenom alla pärmar tusen ggr känns det som. Om ändå någon bara ville peka ut åt mig "de ska du ha!" ;p Ska nog låna hem några pärmar denna gången eftersom Fredrik har sagt att jag ska åka själv... MEN jag vet ju att om jag väljer utan att han fått tycka till (även fast han säger att det är ok) så har han ändå något att säga efteråt. Killar!

Därefter blir det att åka till Bauhaus och köpa mer vit färg så att vi Kan måla både väggar och tak. Gick åt ganska mkt färg faktiskt även fast vi gick efter hur mkt det stod att det behövdes per kvm. Ooo inte glömma spackel oxå... Varning för spacklet på Cheapy - det är riktigt kass! Man får slipa som en tok för att slipa ner det.

Nu när jag har "egen" bil och det är sä mörkt ute så märker man hur viktigt det är för fotgängare och cyklister att ha reflex på sig för "Ni syns inte!". Därför har jag nu införskaffat supersöta figurreflexer i olika färger :) Kommer på posten om några dagar. Finns på LillaMirakel.se om ni oxå vill ha :)




Reflexer från LillaMirakel.se

3 kommentarer
mia
2008-11-12 13:43:33

ja varför säger killar att det är ok och sen så har dom invändningar ändå. Jag vet att anders inte bryr sig ett dugg om inredning men ändå får jag inte göra som jag vill. Jag förstår inte!!!


mia
2008-11-13 06:54:27

det vore ju toppen! Att få bestämma själv


Fluffet
2008-11-13 08:36:06

ÄH, du är för snäll. Har han sagt att det är ok får han skylla sig själv. Det brukar jag köra på och nu säger M alltid som han tycker istället ;) Blir så mycket lättare då! :D

Snygga reflexer! Jag är rättså duktig på att reflexa mig men det skadar inte med nya! De lyser inte så bra efter ett par år!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: