Panik nu eller sen?

2008-11-13 15:09:10 » Inredning
Ringde EM-möbler igår och fick veta att samtliga möbler kommer v.48... Okey bra tänkte jag. Men sen när jag la på luren och kollade i kalendern så såg jag att det är ju bara två veckor dit!! Gah, å vi som inte ens börjat med finishingen än =/

Åkte ju till tapetaffären igår också för att försöka hitta lite finish...men det gick sådär. Hade plockat ut 5 tapeter i 5 olika pärmar som jag slagit upp på en bänk där så att Fredrik bara kunde komma och peka (eftersom han tycker det är sååå kul att vara i tapetaffären)...visst kom han och pekade, men En Minut Innan stängningsdags *grrr* Och inte nog med det, han valde direkt bort den snyggaste av dem alla på en sekund! Nä, tänkte jag...jag tar med samtliga pärmar hem, och så blev det. Men vet ni vad som hände då när vi kom hem? Jo dååå passade helt plötsligt Den tapeten bäst som han direkt hade avfärdat varvid alla övriga dissades...

Som sagt - killar!
3 kommentarer
mia
2008-11-13 17:10:11

tillåt mig le!!! ha ha ha så typiskt!


Anna
2008-11-13 18:17:43 » http://annskipannski.blogg.se/

Vem 17 kom på idéen att ge dem den där KONSTIGA genen?


Anonym
2008-11-15 15:17:31

Ingen nod pa oss i egypten.. solen skiner fram till 17.00 varje dag och det regnar 2 minuter om aret.. sa det ar varmt och gott.. kram kram




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: