Cabaré Cartwright

2008-11-15 16:08:18 » Show

Igår var det jubileum med Fredriks företag så då var denna gången även allas respektive inbjudna till fest. Först begav det sig till Torsskogs Slott (vid Älvängen typ) där det bjöds på kak/dessertbuffé...gott men inte så nyttigt!! Därefter blev det Whisky-provning. Älskar Johanna Whisky?? Nääää :( Herregud, hur kan man dricka sånt?? Den sista vi smakade på (för jag smakade på alla sorter) smakade ju för tusan kolmila!!

Sedan for vi till Packhuskaj 8 i Göteborgs hamn för att se på "Cabaré Cartwright" med After Shave. Jag tycker att Macken är kul faktiskt...men såna här slags tillställningar tror jag att jag är för ung för att uppskatta. För det första så bestod publiken av 40+ och för det andra så förstod jag ingenstans det roliga i showen??! Inte heller Fredrik förstod humorn...hmmm...
Men, men...maten var god i alla fall och den serverades vid rätt och bra tillfällen under showen! :)








1 kommentarer
Virre
2008-11-15 16:25:23

är det verkligen möjligt att så gamla människor som 40+ kan vara ute o dessutom roa sig?




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: