Utmaning

2008-06-24 21:32:40 » Allmänt
Utmaning av Emelie:
-------------------------------------------------------------------------------

Regler:

- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
♥ Skicka ut ritningar.
♥ Träna.
♥ Kolla på "American Idol".
♥ Plocka iordning hemma.
♥ Blogga.
 

Vad gjorde du för 10 år sedan?
♥ För 10 år sedan gick jag ur 9:an och sommarjobbade nog på ngt tråkigt kommunalt jobb. Vid den här tiden på sommaren hade man antagligen ångest över att börja ny skola till hösten och alla nya svåra ämnen som man skulle ställas inför.

Ställen du bott på?
♥ Bodde hemma tills jag skulle börja läsa på Chalmers. Eftersom jag vid skolstarten ännu inte hade fått studentbostad så bodde jag hos Farmor och Farfar *kärlek* i några månader och pendlade till Göteborg. Efter ett halvårs studier på högskolan fick jag ett studentrum på 18 kvm på Johanneberg i Göteborg med adress Framgången :) där jag bodde i andra hand mellan 6-12 månader (kommer inte ihåg). Slutligen fick jag ett förstahandskontrakt i Frölunda där jag trivdes super och bodde där i 3 år. Eftersom jag träffat kärleken så kompromissade vi och flyttade ihop i Trollhättan där jag fortfarande bor med Fredrik *kärlek*. Inom en snar framtid hoppas vi på flytta till hus där vi ska leva lyckliga alla våra dagar.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
♥ Bygga mitt egna hus på ett vackert ställe.
♥ Resa till fjärran länder.
♥ Säga åt mamma och pappa att sluta jobba.
♥ Shoppa, shoppa, shoppa...
♥ Köpa alla bilar/motorcyklar till fredrik som han vill ha.

Personer du vill veta mer om:

Hanna, Emelia, Maria, Magdalena, Veronica och Anna.

3 kommentarer
Emelie
2008-06-25 06:43:58 » http://tenshii.blogg.se/

hehe.. good :) Få se när vi kommer hem från jobb idag, annars kommer vi med på utegympan.. :) Ska Fredrik med? :P


Emelia
2008-06-25 10:17:28 » http://goldenwords.blogg.se/

Nu har jag svarat! Kolla in bloggen =)


Anna
2008-06-25 23:16:01 » http://annskipannski.blogg.se/

Mission Accomplished :)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: