Gott Nytt 2008

2008-01-01 13:45:59 » Fest
Nyårsdagen. Tyst. Snö. Kallt. Lugnt. Ganska behangligt med andra ord.

Vi har varit hemma någon timme nu efter en afton hos Emelia, Anders och Tindra i Sjuntorp. Det blev lagom mycket dricka igår så det gick bra att köra hem. Vi som firade tillsammans hos fam Olausson var, förutom värdfamiljen, Emelias mamma och pappa, och Emelias syster med sambo och deras tvillingbebisar. Emelia hade gjort supergod mat, som vanligt. När vi vart mätta och belåtna provade vi Melles julklapp - ett biljardbord, kul :)

Sedan blev klockan 12 med smällare, champagne och jordgubbar *mums* Alla var dock mer intresserade av biljarden så snabbt dit och spela igen, men vid det laget så gick det inte så bra längre *haha*

Hmm, jag kom på att jag inte avgett något Nyårslöfte. Men vad spelar det för roll, löften är bara till för såna som inte har självdisciplin - vilket jag har *hehe*

Gott Nytt år till er alla!
Puss och kram.
3 kommentarer
Anna
2008-01-01 14:52:27 » http://annskipannski.blogg.se

Det var riktigt skönt att ha leggings... Hade dock varken klackskor (me don´t like) eller benvärmare till... Kanske jag ska sticka ett par benvärmare till nästa fest??
Förstod du nu vad "finnen" sa?
Gott nytt år!
Kram Anna


Virre
2008-01-01 16:59:00

hmm självdiciplin, är inte det fruktansvärt tråkigt....vuxet o helt onödigt???
Men jag har inget nyårslöfte heller men det har inget med självdiciplin att gör adet kan jag lova! kram på dig på det nya året!!!!


Anna
2008-01-01 19:41:12 » http://annskipannski.blogg.se

Kan bara pyttepytte lite... Förstår mer än jag kan prata... Kan mest "onödiga" ord och fraser som skitbyxa, liten pojke med stor mage, bastu, korv, Hur är läget?...




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: