Back in track?

2008-01-25 19:42:56 » Resa
Folk tror att man ska vara pigg och utvilad när man kommer tillbaka efter en vintersemester till varmare breddgrader...men Icke! Jag tror att kroppen istället får en megachock från att vara ute i 30-gradig hetta till att komma hem till minusgrader!! Det är inget dåligt delta-T det!! *meganörd*

Himla tur att jag bara har jobbat torsdag och fredag denna veckan för jag är supertrött... Imon hade jag tänkt att gräva ner mig i sängen och bara sova...men så kom jag på att det kanske inte var en bra idé... Jag tror dock att jag har fått en elakt virus av något slag för det kliar typ på hela kroppen :(

Inte heller har jag tränat på över en månad *ångest* och när man kommer sig för att träna tillsammans med en jobbrkompis NÄSTA FREDAG så är platserna till det passet SLUT! Gah, börjar inte bra...

Har ni tänkt på att det inte kommer bli väder för bara ben förrens om ett halvår! E inte det deppigt så säg... Jaa, vad ska man hitta på...bo i ett solarium tills dess kanske =/
1 kommentarer
Fluffet
2008-01-26 09:21:31 » http://fluffet.wordpress.com

vad kul att du är tillbaka :) Jag har allt följt er på resedagboken även om jag varit dålig på att kommentera ;)
Lite avis på all sol och värme du fått i dig!! :)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: