Meze med rock-touch

2008-02-03 15:40:19 » Musik
Igår var Sara, Madde och jag ute på Meza och käkade. Det var ett bra tag sedan som jag var där...vilket inte heller var en lyckad gång...(Maria knows why).. Men igår var det riktigt trevligt! Vi beställde in Meny I (15-rätters) och satt ett bra tag och plockade *mums* Även fast det inte ser mycket ut när det ligger 3 pluttar i en liten skål så blir det ändå massor med mat när det är 15 olika skålar och hela bordet är fullt med diverse fat.

Efter maten så gick vi upp till Sara och fortsatte kvällen med Guitar Hero. Vi rockade fett verkligen! Fast bara på den lättaste nivån *asg* Var dock tvungna att prova nivån "expert"...men efter att bara klara typ 2 sekunder innan vi blev avstängda så fortsatte vi med nivån "easy" *hihi*

Efter en snabb sväng till Butlers så fick vi med oss Morgan tillbaka som även han rockade fett på "easy" *lol*


image225
I wanna rock


image226
Sara provar den blinda varianten
4 kommentarer
virre
2008-02-03 17:28:07

Easy???men johannna!! jag trodde verkligen att du inte ens kunde stava till något annat än expert.....:-)
själv var jag ganska go på wii-bowling igår....


Maria
2008-02-03 18:31:09 » http://zigmagirl.blogg.se

Hm, jag kommer ihåg...*uga*


Anna
2008-02-03 22:56:22 » http://annskipannski.blogg.se

Man hookar klubban så att den får lagom böj beroende om man är rightare eller leftare.... Man värmer klubbladet, typ med värmepistol och sedan kan man böja bladet hur man vill ha det... Så vad jag ville var alltså att mamma skulle böja benen ;p


Anonym
2008-02-03 23:04:13 » http://annskipannski.blogg.se

Verkar som ni hade en trevlig kväll igår ... :)
Guitar Hero verkar skoj, likaså singastar... Har dock inte prövat nåt av d.

(plocka äpplen är ju från första sällskapsresan..)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: