Grattis Maria på födelsedagen

2008-02-19 07:41:07 » Vänskap

Ja må du leva, ja må du leva! :) Grattis till Gumman Maria som fyllde 28 år igår *kramar om* Hoppas du hade en bra dag och fick massor av fina presenter! Jag får komma o gratulera dig när både ni och jag är friska.

På tal om födelsedagar - när vi var hos Hanna så såg jag att hon hade fått ett Pandora-armband av sin Kim, jättefint! *vill oxå ha* Han hade köpt jätteroliga "berlocker", bla en sköldpadda som skulle symbolisera honom *hihi*
Smycken från Pandora

2 kommentarer
Maria
2008-02-19 14:26:12 » http://zigmagirl.blogg.se

tackar så mkt. japp vi får träffas snart, när alla e friska... kramar..
du får ta och lämna lite hintar till fredrik om de där smycket, du fyller ju oxå snart år..


Häny
2008-02-20 11:02:04 » http://hyunmee.se

Nu när jag har en liten aning om vad du kanske kommer få i present av F kanske det blir lite lättare att komma på vad jag ska köpa! ;) Halsbandet är supersnyggt, jag blir riktigt bortskämd med vänner som er! Pöss




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: