ROM - here I come

2008-04-06 16:17:12 » Kläder
Så, nu kan jag åka till ett varmt och soligt Rom och lämna vinterkläderna hemma :) Hoppas skorna passar efter jag fått gå in dem lite hemma...38:orna var nämligen glapp i redan i affären även fast jag fick prova ett orpovat par. Hoppas 37:orna töjer sig lite =/



image267
Kort Trenchcoat från Vila



image266
Scarf från Vila



image268
Ursnygga skor från Scorett



image269
Söt axelväska från Kårlins



Måste även ge er en bonusbild idag. När jag var inne i sovrummet imorse såg jag på klädkroken, där älsklingen hängt upp sina jeans, att det i uppviket låg....KEX! Hur i hela friden har de hamnat där??? *skrattar* Någon som vait i skafferiet i smyg kanske ;p



image270
Kex i älsklingen uppvikta jeans
3 kommentarer
Fluffet
2008-04-07 08:10:31

HAHAHAHA!! Diggar sista bilden! Jag brukar själv hitta oändligt med hundhår i mina uppvik, men kex? *asgarv*


Maria
2008-04-08 08:05:28 » http://zigmagirl.blogg.se

när skulle du till rom?


Anna
2008-04-08 08:24:57 » http://annskipannski.blogg.se

Snygga kläder! :)
Hmm,man skulle kunna tro att ni har småbarn hemma hos er... De brukar kunna gömma det ena och det andra. Själv stoppade jag polarkaka under kudden när jag skulle sova (en gång då jag var liten) ;p




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: