Datorhaveri

2008-04-09 21:01:19 » Allmänt
Ååååå man blir ju bara helt frustrerad! Mycket får paja men inte datorn när det typ är det enda redskap man använder på jobbet. Det började redan i måndags när jag kom på morgonen och blev tvungen att starta om den typ direkt. Sen låste allt sig när jag öppnade Outlook'en. Fick höra att det berodde på att jag hade 2220 mail.... Haha, försöka går ju ;p Jörgen lilla!

Sen fortsatte det under dagen och även CAD:en låste sig och frustrationen steg. Efter ett antal omstart och blåskärmar så beslutade jag mig för att använda ett progg i taget, och det utvalda progget blev Powerpoint *haha* Ja varför inte, företagspresentationen skulle ju göras den med :)

Till slut fick vi dit vår datasupport som efter några felkörningar konstaterade att det var min hårddisk som hade kraschat. De senaste dagarna känns det som att jag har hoppat omkring mellan lediga datorer på kontorer och typ enbart customizat ADT:en innan personen i fråga kom tillbaka så att jag fick byta dator. Hur som helst IDAG har jag fått ny hårddisk och ny fläkt. Törs jag klaga på att datorn nu ger ifrån sig ett tjutande irriterande och högfrekvent ljud :( Tror att jag fått alla progg installerade igen som jag hade innan kraschen och att de flesta genvägarna ska vara tillbaka.

Vad säger man - TRÅKIGT!
0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: