Need a haircut

2007-10-22 21:07:32 » Allmänt
Jag måste verkligen klippa mig...även fast ingen annan ser det så måste jag dessutom färga i slingorna som nu börjar växa ut vilket jag stör mig massor på. Men när ska man hinna klippa sig då? Jo, för mig är det extra svårt eftersom jag alltid glömmer den väsentliga saken att beställa tid hos frissan =/ Gah, måste ta tag i. Helst skulle jag även vilja vara supermodig och helt byta frisyr...men, som sagt...då måste man vara modig. Gosh, jag blir ju nervös om hon tar av 1 cm för mkt på längden. Imorgon ska jag beställa tid...eller eh...i övermon ;p

Idag lunchade jag med mamma och Emelie43 kvadrat *me like*. Och tänk vad snäll jag var som bjussade dem. Vi hade tur som fick favoritbordet. Hoppas bara att de tyckte om maten, I did.

Ikväll är det säsongspremiär för Prison Break *tjohoo* Det är ju ju riktigt plågsamt att låta oss tittare att vänta nästan in i vintern tills de nya avsnitten. Men ikväll är det jag som ska sitta bänkad i soffan och med spänning följa fortsättningen.

Imorgon är det förövrigt en mindre rolig dag...men det är på dagen det.
Kvällen kommer bli desto roligare om jag hinner dit. Då är det nämligen Innovatum-bowlingen och nu ska vi vinna. Jag lovar, de röda tröjorna är det som kommer fälla avgörandet *hihi*
3 kommentarer
Hanna
2007-10-23 13:05:34 » http://hyunmee.se

U bet! I badly need a haircut too :) Ska vi gå och snagga oss ihop? Du hinner väl till Susannes pass på onsdag? Säg till annars så tar vi ett senare. Pöss


Magdalena
2007-10-23 14:49:31

hmm.. jag borde oxå klippa mig.. men så mycket roligare man kan ha för pengarna ;)


Miapia
2007-10-23 19:07:17 » http://zigmagirl.blogg.se

nååååå blidde det någon tid!!?!?!??!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: