fars dag

2007-11-11 21:01:36 » Allmänt
Idag har förmodligen alla i hela Sverige käkat Fars dags middag och gett bort presenter såsom strumpor och långkalsonger. Samma gäller för mig och Fredrik som for hem till min pappa, åt fläskfilé och gav en Magnus Uggla skiva och en DVD film.


image38
Fredrik leker med Lina


Väl hemma igen efter kaffe och kaka så satte jag igång att scrappa fram lite julkort. Eftersom detta är väldigt nytt för mig så tar det ett tag innan jag kommer in på rätt bana i min brainstorming. Jag har köpt en del saker, men har långt ifrån det sortiment som de allra bästa scrapparna har. Ändå har jag lyckats breda ut mig på hela barbordet med diverse småpill *hihi* När man väl kommer in i det så är det riktigt kul, men det tar väääldigt lång tid att göra ett kort. Bara så ni vet, ni som får ett *hehe*


image39
Pärlor och pennor


image41
Småpill


3 kommentarer
Virre
2007-11-11 21:35:23

inte något så dyrt o fint till mig för då får jag ångest.....men oj vad fina de såg ut!!!


Fluffet
2007-11-12 07:23:06 » http://fluffet.wordpress.com

hihi.. jag gjorde julkort förra året o fy 17 för att göra närmare 40 st.. iår blir de nog väldigt enkla ;)


Maria
2007-11-12 15:04:22

Ser jtätebra ut, good luck!!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: