Regniga dagar...

2007-07-25 18:32:12 » Allmänt
...så har man inte alls dåligt samvete för att man spelar Nintendo Wii tillsammans med kompisar, eller åker till Göteborg och shoppar. D e typ d som jag gjort d senaste två dagarna. Hanna och Kim har skaffat Wii så hon, jag och Melle spelade det en hel kväll. Melle var bäst på bowlingen och jag var bäst på golfen *hihi*

Igår for jag och Fredrik till Göteborg och hade tänkt shoppa lite...men det var ju bara rea, rea och rea överallt...så saker som jag var ute efter fanns inte att köpa. Skulle t.ex. ha köpt nya jeans på Lee-butiken, men det enda som fanns var bord fulla av jeans som ingen ville ha *blä*

Nu är det strax träning som gäller; Friskis och Svettis utegympa i Folkets Park. Sedan kommer Emelie hit åsså ska vi fördriva tiden med att spela sällskapsspel.
0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: