Mode konstateranden

2013-03-03 14:03:20 » Shopping

Så fort solen visade sig fick jag maaasssor med energi. Allt från intedningstankar till ett enormt shoppingsug bara svepte över mig! :D Har redan bloggat lite om vad man ska ha på sig våren 2013, men här kommer lite mer.

Bomberjackan är tillbaka! I såväl gammal som ny tappning. Svart eller grön är väl vanligast, men har även sett den i blommigt :) Bomberjackan är dock inget som jag tänker införskaffa.

Fladdriga mönstrade byxor! Huur snyggt som helst...på d som passar i dem :) Provade ett par igår, men det var inget för mig. Men på rätt person verkligen skitsnyggt! Finns ett fint set på MQ för den intresserade :)

Mönstade byxor. Snyyygt!
Mönstrade leggings. Skira blusar och tunikor...that is my cup of tea! :D Så tänker jag gå klädd i vår :) Till det vill jag ha snygge bikerjackan! :D

Ett spännande tips är att hålla utkik efter Naemi Josefis design som tydligen kommer i vår. Han slog igenom i svenska Project Runway och var en lysande stjärna från program ett.

Nu är jag ju ingen modebloggare, men detta var ju bara för snyggt för att lämnas onämnt :D 90-tal we love! <3
(Trodde aldrig jag skulle säga så)

0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: