Gott Nytt År !

2013-01-01 13:19:00 » Mat
Nyårsafton igår. Det blev en lugn och skön kväll hemma. Barnen sov så gott i sina sängar medans raketerna smälldes av. Jag och älsklingen fick en fin hemma-3-rätters i lugn och ro. En perfekt kväll som start på ett 2013 som kommer bli super! :D Hoppas ni alla hade det mysigt vad vad ni än gjorde och att ni mår prima idag ;)
 
 
Till förrätt blev det en mumsig bakelse från havet med räkor, rom och lax.
 
 
Huvudrätten bestod av färska laxkotletter, sparris och västerbottensost. Efterrätten blev denna smarriga chokladtårta i två lager med havssalt och pinjenötter, MUMS!
3 kommentarer
Sara
2013-01-02 08:31:53

Men gu d fint ni gjort för er själva, impad!!


Emilia
2013-01-03 20:14:32 » http://houseofemelia.blogspot.com

Åh såg jättesmarrigt ut & jättestarkt skyltar- vart hittar man dem? Har inte läst bloggar på ett tag och jag har missat a lot märkte jag! Men nu är jag ikapp, nästan i alla fall :)


Admin
2013-01-03 20:30:38 » http://laprinzessa.blogg.se

Det Var smarrigt :D Javisst, klart man gör det fint när det är Nyår :)
Skyltarna har jag gjort själv med svart papper, blompinnar och en dymo.




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: