Supershopping

2012-10-06 20:35:14 » Kläder

I torsdags var det Supershopping på Överby och alla affärer hade specialerbjudanden. Sara och jag har numera som tradition att supershoppa mellan 19-22 vid detta tillfälle :) För någon som mig, som inte shoppat till mig själv på säkert ett år (!!), var ju detta ett utmärkt tillfälle att förnya garderoben på. Byebye pregnancy, hello myself! Alla graviditetskilon är BORTA!! *wehoo* Jag tycker att jag är rätt grym om jag får säga det själv! Inte nog med att fettet är borta, jag har fått fina muskler :D Och mer ska det bli! Men mer om det i ett annat inlägg ;p
Det som shoppades var alltså kläder till moi (handlade bara där de hade 20% rabatt), men även till Mio. Mio fick dessutom en fin julklapp från Beginners *nöjd* som vi kikat på ett tag.
Sara is the best att shoppa med. Vi förstår varandra underförstått utan krusiduller :) Ser fram emot vad Berlin har att erbjuda dit företaget åker i vår. Där lär vi ha att göra, ser fram emot :D

3 kommentarer
Sara
2012-10-07 12:25:41

Å du är så snäll! Ser oxå fram emot Berlin och shoppingen. Tror verkligen det är en bra shoppingstad! Måste bara ha lite choklad och något att drick med i väskan...ahhaha (kanske en alvedon oxå om febern skulle sätta in...)


Hanna
2012-10-08 05:50:07 » http://hyunmee.se

MQ och Selected, seems like Johanna-shopping ;-) Vad köpte du för snyggt?


Admin
2012-10-08 21:00:02 » http://laprinzessa.bligg.se

Sara: ja vi får verkligen se till att ladda energi! Men även hinna med att slappa med vin/öl med bästa kollegorna :)
Hanna: det blev lite allt möjligt. Kanske får du se ngt till helgen :)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: