Inskrivning

2012-11-21 09:22:07 » Oliver

För några dagar sedan var vi på Sahlgrenska med Oliver för inskrivning. Vi fick pratat med sekreteraren på avdelningen där han ska ligga. Pratade även med en kirurg, en narkosläkare och en öronläkare. Ja, jag vet att allt kommer gå bra...men blir ändå helt i känslomässig obalans inombords. Man är nog inte medveten om hur starka band man har till sina barn förrens man måste gå igenom ex en sån här sak. Föreställ er själva att sitta med er lilla bebis i knät under tiden som han/hon somnar in... Men jag är nog inte unik om att känna så här. Det är nog snarare ett tecken på att jag är helt normal :)

Operationen är nu helt plötsligt bara runt knuten. Nästa gång jag bloggar om detta igen så kommer lillen vara nyopererad och allt förhoppningsvis ha gått jättebra.

4 kommentarer
Anonym
2012-11-21 13:39:34

ja du.....det där är en läskig känsla o du kommer inte gilla det....men precis som du säger vi vet ju att det är för att det ska bli bra! lycka till! kram!


Anonym
2012-11-21 16:15:59

Skönt att det äntligen ska bli av! Förstår att det kommer bli tufft, men ni kommer att vara så lättade och nöjda när det är över. Skickar styrkekramar! <3


Hanna
2012-11-21 16:17:07 » http://hyunmee.se

Ooops... Mitt namn kom visst inte med!


Anna
2012-11-21 18:13:41

Förstår att det måste kännas obehagligt. Håller mina tummar för att allt går bra!
Kram




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: