Vecka 41+0

2012-05-23 10:19:40 » Graviditet 2011/2012
Ja men då tuffar vi på i dagarna då... Nu är vi i vecka 42...känns detta bekant??!! Inombords upplever jag en berg-och-dalbana av olika känslor...senaste dagarna mest negativt. Varför ska Jag behöva gå typ en månad gravid mer än alla andra för???! Orättvist!
Igår åkte poolen fram här hemma. Mio älskade den :) Fast det blev lite klurigt där ett tag när jag märkte att han höll på att göra nr 2 i poolen!! Så det blev ett fasligt vaktande och diskuterande om att sitta/inte sitta på pottan...om att ha på blöja/inte ha på blöja... Känns som jag lyfte av/på pottan och satte på/tog av blöjan hundra ggr på typ en halvtimme igår *haha*
När Älsklingen sen kom hem så grillade vi kycklingspett idag igen. Fredrik har börjat bli en riktigt bra marinerare :) Dock så är jag fortfarande mästergrillaren i familjen. Sedan vi skaffade vår helt underbara Weber-grill så har det dessutom blivit såå mkt roligare och såå mkt enklare att grilla *me like* Tips till er som är i grillköpartagen :)
Man blir trött av att vara ute i solen :)

0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: