Vecka 34+6

2012-04-10 18:08:40 » Graviditet 2011/2012
Då e man i vecka 35 nu då. Magen växer typ 1 cm per vecka nu, men ändå känner jag mig inte som en strandad val *puh* Såå skönt att inte ha så mkt krämpor *peppar peppar* Däremot så e ja tröööttt =/ Tror magen har börjat vandra neråt lite nu, och det är alltid ett gott tecken för en som mig som Absolut Inte vill gå över tiden Igen! Hjärtljuden är låga så kanske är det en kille till därinne ;p Bebisnamnlistan är fortfarande väääldigt kort, men vi har nog så det räcker, dumt att låta det bli för svårt att välja. Tänker dock inte skriva namnförslagen här den här gången.
Idag var vi till Kommunhuset och skrev på de där nedrans faderskapsintygspapprena *grrrr* Hur mkt stenålder jag än tycker att det är så är man illa tvungen att gå dit. Och vilka romantikdödare de är när man även får med sig en lapp om sambos och arv...hmmm... Och ja, jag vet att vi borde gifta oss, och det ska vi...men ni som känner oss väl vet varför vi aldrig kommer till skott ;p Ni får förövrigt gärna hjälpa till om ni vill, fast på ett väldigt mkt mer privat forum än i en offentlig blogg.
Jag jobbar till 27:e april och än så länge så är det inga problem...ja förutom tröttheten då förstås...
0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: