Tjuvstartat

2010-11-21 19:41:47 » Inredning
Precis som Sara så har jag oxå tjuvstartat! För ett par veckor sedan satte jag upp min adventsljusstake *hehe* och tur var väl det för det visade sig att fatet som jag hade tänkt att ställa mina blockljus på var för litet...så jag har en vecka på mig att hitta ett nytt.

Idag hade vi tänkt sätta upp ljusslingorna ute vid entrén bara för att vara först *hehe* men det visade sig att vi inte hittade dem... Hmmm, undrar verkligen var vi har lagt dem...FREDRIK??!!

För några veckor sedan fick jag hem min snygga XMAS ljusstake som jag beställt från inreda.com och jag är supernöjd. Undrar när jag ska börja tända ljusen...ska man hålla sig till nästa söndag...eller ska jag tända i veckan...eller måste jag vänta till Julafton??
XMAS ljusstaken :)
2 kommentarer
Anna
2010-11-22 09:08:12

Vilken superfin ljusstake :) Tycker absolut du kan börja tända den på momangen :)



Jag satte upp våran ljusslinga ute igår. Det har blivit så här att jag sätter upp den! T får sen den äran att trassla "ner" den hehe

Hoppas ni hittar era ljusslingor, det är ju så mysigt att tända nu när det börjar vara mörkt ute större delen av dygnet.


Sara
2010-11-22 17:30:45

med tanke på att det är 6st ljus så är du ju en vecka sen till och med - börja tända nu!!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: