Meze som det ska ätas

2010-06-01 20:49:12 » Vänskap

Har ju glömt att berätta om den otroligt sanslöst underbart goda MEZEN som Hanna bjöd oss på i lördags till ESC-finalen! Sötis-Hanna hade jobbat häcken av sig och lagat massor av Meze som var en fröjd för ögat! Dreglar så fort jag tänker tillbaka på hur gott det var! :D Dessvärre fick jag inga bilder på maten... =/ Istället får ni njuta av några orientaliska bilder från Dubai i Förenade Arabemiraten.



Jag och Sara hittade en enorm Foodcourt i ett av köpcentrumen vi besökte...




...när vi upptäckte detta fastfood hak så hoppade vi av glädle - MEZE to go! :D




Vi flirtade lite med killen bakom disken så att vi fick smaka på det mesta ;p
Pommes ingick tydligen oxå =?




Sara tittar som en liten hungrig dreglande hund på maten och inväntar ett "varsågod".




Jag njuter av den mumsiga Mezen som är som "en orgasm i munnen" (uttrycks-grundare är Sara)




Meze var det som serverades på vår resa till Dubai. Här är det Meze på vårt ökensafari. Folk tröttnade tillslut på maten men inte jag och Sara ;p




Tänk att sitta på mjuka kuddar i en sval öken mitt ute i ingenstans och äta underbar Meze!!! *aaaah*




Lite magdans på Mezen ;p

3 kommentarer
Sara
2010-06-01 21:32:11

Men fy vad taskigt att fresta mig så!!! ;)

åååååå...hummusen altså - den hummusen!! Fick tillome skrapas med i en liten burk och tas med hahahah


Hanna
2010-06-01 22:34:03 » http://hyunmee.se

Ni fick ju äta meze med den rätta stämningen runt om... orättvist! ;) Finns INGET som är godare än meze! Inte ens sushi...


Anna
2010-06-02 16:00:43

Har aldrig testat Meze,kanske borde kolla upp var det finns här i närheten..




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: