Duktiga vi

2010-04-12 18:11:09 » Trädgård
Idag åkte jag och Mio själva till Ikea. Solen har ju börjat titta fram och det är ju väldigt synd då att ha en uteplats men inga trädgårdsmöbler! Sist gång hela familjen slank in på Ikea så hittade jag jättefina stolar, men eftersom vi hade lilla bilen så fick de tyvärr inte plats att ta med hem. Nu däremot så lät vi Fredrik åka och jobba så att Mio kunde kasta in de fyra stolarna i baksätet ;) Måste säga att jag var ganska duktig att åka dit själv med lillkillen - barnvagnen i ena handen och kärran med fyra stolar i andra handen ;p Lite trixigt att köra men det gick :D


När vi kom hem gick vi Dannebacken runt med solen i ansiktet, och sedan körde vi "Mummy Tummy"-passet framför teven. Avslutningsvis körde vi ett skratt-rejs som Mio vann, och han skrattar fortfarande *hihi* Nu kommer han snart somna gott för natten.
4 kommentarer
Anna
2010-04-12 21:08:10

Herregud va du år duktig :) Det ä ju nog jobbigt att ratta kärran med två armar...


Hanna
2010-04-13 10:43:27 » http://hyunmee.se

Rediga ni är :D

Det är riktigt kämpigt att handla med bebis över huvud taget. Ikea är ett av få ställen som man ändå känner att man klarar av att åka till ensam med barn.


Sara
2010-04-13 15:15:54

Fasen vad impad jag blir...överskriften är inte en överdrift!

Vill se foton på uteplatsen oxå!


Admin
2010-04-13 20:55:43 » http://laprinzessa.blogg.se/

Foton kommer så småningom :D Är fortfarande på jakt efter ett bord! Skulle köpt ett på Rusta idag, men leveransen var 5 veckor försenad blä och det kan jag ju inte vänta på. Det är ju sol nuuu ;)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: