Rörmokare på plats

2009-10-19 17:55:49 » Renovering - Badrum
I skrivande stund har vi Grästorp i kulverten! Med andra ord, en rörmokare med värsta breda grästorps-dialekten *haha* Var längesedan jag hörde någon prata sååå grovt ;p I jämförelse pratar inte Fredrik alls så grovt, men han tar till lite mer dialekt nu än vad han brukar.


Kom hem från jobbet precis efter att de hade kopplat om vattnet, och tur var väl det för då hann jag ju använda toaletten innan de skulle gå på avloppsrören. När killen skulle börja koppla bort dem så säger jag "åh fy, nu kommer det alltså börja lukta skit!" varvid han svarar "en annen e rätt vaner, man sulle kunna sova i skiten"....


Eeee....jaa.... Å det var då jag tog min sallad å gick och gömde mig...


2 kommentarer
Maria
2009-10-19 18:45:26 » http://zigmagirl.blogg.se/

vem har du nu hemma hos dig;)


Hanna
2009-10-19 19:06:49 » http://hyunmee.se

Jag visste inte att Kim hade sadlat om till rörmokare och varit och grävt i era rör...




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: