Jag och Glenn Hysén

2009-08-28 20:58:13 » Allmänt
När jag åkte till ICA förut så ringde telefonen. Jag svarade och hörde en bekant röst säga:
"Hejsan, det här är Glenn Hysén!"


Jag blev ju skitpaff naturligtvis! Första tanken e ju att det Inte kan vara han som ringer Mig! Så andra tanken var att pappa hade fixat en busringning... Nyfiken som jag är sa jag ändå efter några sekunders tystnad:
"Eeee...hej"


Då började Glenn Hysén prata en jäkla massa! Han sa att han ringde från Unibet och undrade om jag hade sett att om man satsade si och så mycket på de och de fotbollsmatcherna så skulle man få 50% mer pengar...osv osv... Då förstod jag att det inte alls var en busringning. Men sen när han sa "vill du höra erbjudandet igen så tryck 1" så fattade jag att det var telefonreklam med en inspelad röst! Lustigt dock att själva meddelandet var programmerat så att han inte fortsatte prata förrens jag hade sagt hej ;p



0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: