Måla till helgen?

2008-11-07 17:46:02 » Renovering - Allmänt
Åsså var det fredag igen och jag kom hem i tid idag även fast jag hade ett utskick med granskningsritningar - skönt!

Statusen hemma kan tyckas stå still, men jag kan lova att vi arbetar - även fast det inte direkt syns. Det är sånt där "osynligt" som har skett i veckan. Fredrik har kopplat en massa el och fått det rätt...I  hope!! =/ Det lyser i varje fall och det är bra :) Vidare har vi spacklat vardagsrummet och slipat en omgång. Ska gå över allt igen och se om vi får det bra...annars får vi gå på med mer spackel. Det krävs en viss noggrannhet när man väljer att plocka bort listerna runt fönstrena...

Vem vet, vi kanske kan måla lite i helgen :) Det innebär att jag kommer få spendera timmar återigen i tapetaffären - svårt att välja!




Matsalsdelen




TV-delen




Burspråket mitt emellan...
2 kommentarer
linn
2008-11-08 12:31:23 » http://lbmc.blogg.se/

Det kommer bli gôrr läckert i erat vardagsrum. du har ju sån bra smak.


Virre
2008-11-08 14:43:37

Jag tycker ni är duktiga! heja på!

lite nervös är jag ju över elen men..... :-)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: