Jordgubbar från Hemköp

2008-06-28 08:41:59 » Mat
Igår gick jag ner till affären för att handla lite fredagsmys. Stod vid jordgubbarna när en gammal gubbe med rullator glider upp bredvid mig och säger något jag inte hör. Jag säger "Ursäkta, vad sa du?" samtidigt som jag vänder blicken mot hans ansikte - varvid jag enbart ser TVÅ TÄNDER! Ett stooort smile från en glad gammal gubbe med enbart en tand där uppe och en tand där nere. Det var sååååå nära att jag började asgarva *hahaha* Kan inte hjälpa det, men han såg för rolig ut :)

Vad han hade sagt var att jordgubbarna på Matmor i stan inte alls var så fina som dessa för de var så små där. Så nu vet ni det, köp jordgubbarna på Hemköp istället ;p
1 kommentarer
Maria
2008-06-28 15:37:15 » http://zigmagirl.blogg.se/

:) kan se gubben framför mig :) Måste ha sett jätterolig ut!

Hur jag hinner med att blogga, ha barn och ha ett "hus", jadu, man sitter på kvällen när Axel äntligen har somnat :) å lite på morgonen innan jobbet :) hehe!

Nu längtar ja efter att få se mer på huset, lite bilder please när du kan :)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: