Semesterångest

2008-07-15 12:39:27 » Allmänt
Kan man ha ångest inför semestern? Jag trodde det skulle vara skönt att jobba en vecka när typ ingen annan jobbade, men istället sitter jag här med ben som bara vill springa härifrån till alla andra semesterfirare...=/ Jag klarar heller inte av att inte ha saker planerade vilket fallet är för denna sommaren...inget är klart och jag får typ panik! Jag vet inte när vi kan flytta in i huset och därmed vet jag inte hur jag kan planera min ledighet.

Jag vill ju absolut inte att Sommaren 2008 ska passera som sommaren då jag inget gjorde och som jag inte har några minnen från :( Jag är en person med massor av energi som vill umgås med vänner och hitta på saker.

Jag får hoppas att semesterstarten med Fallens Dagar får mig att känna mig bättre till mods...
0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: