Lägenhetsvisning

2008-07-07 21:57:59 » Inredning

Jag har verkligen inte sett att vår lght vart ute på hemsidan, men tydligen har redan folk fått erbjudande om lägenhetsvisning. Idag har det ringt 2 st som ska komma och kolla imon. Måste erkänna att jag precis har vart framme med dammsugaren! Måste ju ta till alla medel för att få den lyckliga lägenhetserövraren att ta över den i förtid *hehe*  =D

När jag kom hem idag från jobbet så kollade jag igenom hela utbudet av tapeter Engelska Tapetmagasinet i Göteborg och hittade några riktiga godbitar. Eftersom jag redan har gjort oss en brun sänggavel så får nog sovrummet gå i brunt eller guld...hmmm... Det är ju skitsvårt att veta hur det kommer bli med en speciell tapet som fondvägg, vill ju att det ska bli bra ;) Har även funderingar på grön fondtapet, kan ju bli grymt fräckt med brun säng och grön tapet ;p



                   
Guld kanske?                      Eller grönt och skönt?

3 kommentarer
mia
2008-07-07 22:58:57

Den guldiga var jätte snygg!

Men grönt blir nog bra också, det bryter ju av lite grann. Svårt val hörru!


Hanna
2008-07-08 06:07:30 » http://hyunmee.se

Me löööööööves the brun one! :D


Anna
2008-07-10 21:07:11 » http://annskipannski.blogg.se/

Jag skulle tatt den guldiga :)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: