Happy namnsdag to me

2008-07-21 17:44:16 » Allmänt
Lördagen under Fallens Dagar gjorde vi inte många knop. Stannade hemma och satt på balkongen och drack drinkar medans regnat bokstavligt talat öste ner.




Mansikka-drink á la Johanna




Mysbeslysning på kvällen...


Söndagen däremot spenderades nere på Hojumstunet där Rix FM Festival hade landat och spelade mellan kl 20-23 med diverse olika artister i bagaget. Allt började ganska taffligt med deras egna husband...och tuffade sedan vidare med Sonja Aldén och Sibel... Finns det någon mer störande artist än Sibel?? I jämförelse så verkar ju tom Amy Diamond mognare i sinnet.

När Nordman gick på scenen hände det grejjer bland publiken och han var hur skön som helst. Me like hans bekväma tillbakalutade stil :) *hihi* Patrik Isaksson följde upp med skön allsång och lämnad sedan plats åt kvällens höjdpunkt...tydligen... Jag har inte haft så himla bra koll på Takida innan, men när han klev ut på scenen så exploderade ju den hopträngda publikskaran. Och jag förstår varför de blev helt i extas, för killen var ju grym! Rösten är så där djup som man bara känner igen från amerikanska rockband. Första gången jag hörde honom så trodde jag inte att han var svensk.

Idag är det första dagen på semestern och jag har faktiskt namnsdag, och sjukt nog så känns det som att jag idag har fått fler gratulationer än på min födelsdag *haha* Ne, kanske inte riktigt, men några sms har det dimpt ner och även snigelpost. Har oxå fått en fotlänk av min älskling *pussar på*




Fotlänk från Scoop
3 kommentarer
Maria
2008-07-21 18:03:38 » http://zigmagirl.blogg.se/

oj, det har jag missat totalt att du har namnsdag, sorry å åter grattis igen!

okej, bara en månad kvar typ till flytten :)

Några andra planer inför sem!?


Emelie
2008-07-21 20:10:50 » http://tenshii.blogg.se/

Grattis på namnsdagen :P


Maria
2008-07-22 19:26:12 » http://zigmagirl.blogg.se/

det går så bra att jobba, ännu skönare att komma hem!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: