Drömsäng

2008-02-20 13:07:18 » Inredning

Jag har sån himla lust att byta ut vår sängstomme, den vi har nu är...inte så...värst trevlig...hmmm.... Stör mig dessutom på att ha gavel på bägge ändar så att säga. Vi har redan ett litet sovrum å det känns som att rummet blir mindre med vår nuvarande stomme. Det jag vill göra är alltså att sälja sängstommen och snickra ihop en egen sänggavel. Hittade en liten guide till hur det går till, och hur svårt kan det vara? Egentligen ska man ha en så kallad Dreambed till en sådan här gavel, men det vi har nu får duga än så länge...vi köper väl helt ny säng sen när vi flyttar någon gång i framtiden...gah...men just nu vill jag förnya mig lite. Dessutom blir det mindre att bära ner från lägenheten den dagen vi flyttar om vi får sålt gaveln nu.

Nu på lunchen berättar Örjan att de precis köpt en sån Dreambed...å ja vill oxå ha. Hjääälp, ge mig ett hus nuuuu! Längtar till att auktionera ut möbler på Tradera...


image227

1 kommentarer
Maria Andersson
2008-02-21 16:26:59 » http://zigmagirl.blogg.se

Vi har köpt en säng nu, den får vi v.10 ..på sängjätten.. den hette Wonderland, helt underbar att ligga i..+ en snygg sänggavel... like it!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: