Beyonce

2008-12-18 22:50:45 » Musik

Jag trodde verkligen att jag skulle få tag på biljetter till AC/DC igår när de släpptes för konserten i juni! Jag fick ju till Bruce Springsteen så why not tänkte jag. Inte måste man väl övernatta utanför entrén till Ticnet ombudet heller ;p Men ack vad fel jag hade! Det hade tydligen varit 300 personer på Folkets Hus som alla ville ha biljetter och faktiskt som alla fick. Inte konstigt då att man inte svarade i telefon när en sådan enveten person som jag ringde och ringde och ringde...

Jeje, jag gråter dock inte över de förlorade biljetterna...ni som känner mig vet ju att AC/DC inte tillhör favvobanden...MEN det hade vart fräckt att gå på :) Och jag Älskar att gå på konsert! Och jag älskar utmaningar - att försöka få tag på omöjliga biljetter ;p

Som tur var så var det två intressanta biljettsläpp den här veckan. Det andra var det mest intressanta - Beyonce kommer till Sverige *tjohoo* Jag tog det säkra före det osäkra och begav mig till Folkets Hus och hämtade ut två biljetter; en till mig och en till älsklingen =D Ska bli så kul att gå och se henne - hon är ju både snygg och sjunger grymt!

Roligt att ha ngt i maj att se fram emot :)

0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: