snart julkalenderdax

2007-11-30 18:37:30 » Allmänt
Jellar va det röjdes, dammades, rensades, slängdes, spikades, hamrades, borrades och bars när vi städade och röjde på kontoret idag! Tror att det blev skitbra ;p Klart det blev, det var ju Virre och jag som klädde granen *hihi* Sara var nog den största kökshäxan av oss alla, men hon tog på sig grisgörat själv *hehe* Naturligtvis lyssnade vi samtidigt på julmusik i bakgrunden á la Johanna - ja, det var bla Bryan Adams ;p men även Günther!

Äntligen är nu alla paket på plats i vår julkalender! På måndag är det dags att börja öppna paket =D Jag undrar verkligen vad Virre har köpt, hon verkar ju ha planerat sina inköp *hmmm* Jag däremot har bara köpt på måfå... Visserligen har jag ett genomgående tema på alla mina paket...


image66
Sara på plats i köket


image67
Virre är nog lite för kort för granen ;p


image68
Rummets julkalender, 8 paket var
0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: