julhysterin har börjat

2007-11-25 13:44:30 » Shopping

I förra veckan bestämde jag  mig för att den här helgen skulle det börja handlas julklappar. Jag vet, jag påverkas lätt av julhysterin som satt igång nu och känner att jag måste få handlat massa paket NU för sen vet jag att det kommer bli panikartat. Det gick sådär bra att handla kan man säga...måste ha en lista nästa gång jag går ut...jag blir helt förvirrad när jag inte vet vad jag ska handla.
"Lilla" min familj, ge mig en lista över saker ni önskar er =/

Jag önskar mig iofs heller inte massa saker, men jag har kommit på en del godbitar som jag vill ha :)
Har på sista tiden blivit väldigt förtjust i smycken från SNÖ, en svensk designer, som finns att köpa på MQ och Sisters tror jag. Finns även på http://www.kii.com/ ;p Jag tycker de är jättefina med genomskinliga stenar, men jag tror att det skulle vara snyggt md svart också :)


image57
SNÖ of Sweden: ANNE 4-STRING BR - CLEAR


image58
SNÖ of Sweden: ANNE NECK 80 - CLEAR


image59
SNÖ of Sweden: CIRCLE S NECK 45 - CLEAR


Sen önskar jag mig kläder också naturligtvis *hehe* Nu är jag ute efter lagom korta, lagom tajta kjolar. Snygga strumpbyxor till är ju också käckt *hihi*
När man har tid så är det kul att scrappa, men jag har ju inte så mkt saker så det är inte så lätt att göra mkt. Så jag önskar mig också diverse scrappbook saker. Kikade in på Claes Ohlson häromdagen och där fanns det massa olika sorters stämplar!

I helgen fick jag dock handlat mina 8 paket till julkalendern som vi har på vårt rum på jobbet. Vi är 3 st konstruktörer med barnasinnet i behåll som handlar 8 paket var och sätter upp i en kalender. Sen öppnar vi ett paket om dagen. Ska bli sååå kul att se vad de andra hittar på. Som vanligt så har jag slagit in mina paket i rosa papper (bara för att de är från mig), fast i år är snöret utbytt mot lila, guess why *haha*


image60
Julklapparna till kalendern inhandlade

0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: