Granen är inne

2007-12-17 12:48:58 » Allmänt
Nu har den kommit fram - julgranen! Säga vad ni vill ni som plockar fram den alldeles för sent (dvs dagen innan julafton), men jag tar in den Nu ;p Efter jul så är man ju bara trött på s****n och vill helst slippa se allt...så när man ändå gör sig mödan att plocka fram allt, varför inte passa på och njuta några dagar extra de här dagarna som man ska ha julstämning. Nästan alla paket ligger dessutom utplacerade under granen. De som inte ligger där är faktiskt även redan inhandlade, återstår bara att slå in dem...när inte älsklingen är med *hoho* Sammanfattningsvis så kan jag nog säga att jag är ganska nöjd med mitt julklappshandlande! Gosh, och det är ju en vecka kvar till Julafton! Tänk vad jag kan hinna få julstämning på den tiden :)

Igår postades även alla julkort *skönt* Bordet är således avstädat och numera kan man faktiskt sitta där. Man kanske inte riktigt kan använda alla stolar...eftersom ja va tvungen att klämma in granen bredvid...men skit samma *haha* Hoppas nu att alla kort kommer fram. Kortet till Nepal är sedan länge alldeles för sent att skicka, men det är något som jag får ta tag i om några dagar...när jag kommit på vad jag ska skicka med i paketet dit. Några förslag? Inga Dalahästar eller ngt sånt nu bara...

Jag tror att Älsklingen blev inspirerad av Ulfs kolabak, för att igår så började han laga knäck bara helt apropå. Själva tillagningen gick väldigt smärtfritt, likaså gick kulprovet himla bra. Jag fattar inte riktigt hur kulprovet går till *gah* men jag vet iaf att när vi gjorde kulprovet förra året så blev knäcken alldeles för hård. Och med det i baktanken så blev de alldeles perfekta :)
1 kommentarer
Virre
2007-12-18 07:36:07

oj oj oj det går utför med ungdomen....ja inte med Fredrik som är duktig o kämpar med knäcken men Johanna.....granen ska inte in nu....snart säger du väl att den är av plast också? :-)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: