Vedklyvning och bad

2010-07-23 21:54:20 » Allmänt

På dagen vedklyvning hemma hos mamma och pappa. Snart är vinterförrådet och mer därtill uppfyllt.

På eftermiddagen mitt första dopp för året (!) Mio får vänta lite med att bada, han fick nöja sig med att bada fossingarna men det var kul det med så som han skuttade i vattnet :)



Här bor mamma och pappa. Uppför backen...




Fredrik klyver ved...




...riktigt varmt och swettisch!!




Mio badar fötterna i Vänern.




Lilla Familjen under ett parasoll på stranden *mys*

4 kommentarer
Hanna
2010-07-23 23:31:06 » http://hannabanan.wordpress.com

Mio är alltså tidigare med sitt första dopp än jag? Det kanske börjar bli dags snart med andra ord... jag skjuter det framför mig hela tiden ;)



Förresten.. Nordkroken idag? Huga! Jag gick förbi där förut när det blåste som värst, det var nästan storm... inte en kotte på stranden! Näe, måste varit igår som ni badade.


Sara
2010-07-24 07:09:42

Men vad 17! Hade ni sol igår?? Här var det ju höst hela dagen nästan tyckte jag. Solen kom visserligen fram lite på kvällen men...är det i Flo man ska vara kanske?


Admin
2010-07-24 10:11:26 » http://laprinzessa.blogg.se/

Bilderna är från Johanna-dagen, då var det sol :)


Elin
2010-07-24 18:34:03

Nämen Mio, klart att du oxå ska bada!! Jag har badat en gång på ostkusten o en gång på västkusten än så länge o det var jätteskoj. Mamma såg till att jag inte blev kall förståss :P




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: