Prylar säljes

2008-02-24 20:04:07 » Inredning

Jag hade tänkt att jag skulle fått gjort klart min sänggavel i helgen, men tji fick jag. Gårdagen spenderades hos frissan, och sedan for älsklingen iväg med Kim och kollade på hockey så det blev ingen bärhjälp med skivan. Idag däremot for jag till Tygladan (ja jag vet...tantvarning igen) och hittade ett skitsnyggt tyg som jag ska klä gaveln med :) Tror att det ska hålla eftersom det var ett möbeltyg, typ sånt spräckligt som man ser i dagens moderna soffor. Passade även på att köpa en häftpistol som tyget ska fästas med (som förövrigt älsklingen provskjuter ute i köket just nu...vääldigt kul tydligen *haha*). Nu är det skumgummi som fattas och skivan, sen ska det bli förnyelse i sovrummet! :) Köpte även nya gardiner till sovrummet och nya krukor till blommorna som växt ur sina gamla. Kul att greja!

Nu tänker jag öppna ett konto på Tradera och se vad som kan säljas där, ska försöka med gardinerna och överkastet. Sängstommen får säljas på blocket eller annonsdirekt. Men om det skulle vara så att någon av mina läsare är intresserade får ni givetvis första tjing.


image228
Nya krukor och nya gardiner.


image229
Säljes: Gardiner från Indiska skiftar i orange/rött/lila (jag köpte dem enbart för att försöka matcha Fredriks orangea överkast)


image230
Säljes: Sängstomme och överkast

2 kommentarer
Virre
2008-02-25 09:19:49

det ser ut att bli riktigt fint!!! men kunde man inte få se hur tyget till stommen såg ut....nyfiken!!! :-)


Anna
2008-02-27 09:28:48 » http://annskipannski.blogg.se

Vilka fina nya gardiner... :) Precis sådana, alltså likadan färg och tyg (fast paneler) har jag tänkt ha i vardagsrummet med en rullkappa till...

Just nu ser jag ut som Rulle igen (har inte fixat håret än då jag är "ledig" idag) men när jag fixat till d kan jag nog skicka en bild....




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: