På leklandet med Viggo

2011-04-17 11:06:10 » Mio
Igår fick Mio springa av sig på Lek- och Buslandet tillsammans med kompisen Viggo. Mio älskar det stället för så fort vi kom innanför dörrarna så skulle han bara IN...fick knappt av honom ytterkläderna förrens han skulle springa iväg :) Det märks så väl på killarna att de har fått mer egen vilja nu för hade de väl bestämt sig för att gå åt ett håll så skulle de gå dit...att de inte skulle åt samma håll verkade de inte bry sig om ;) Men när de väl valde samma håll så blev det jage *hihi*
Att åka rutschbana är en riktig höjdare :D Vid ett tillfälle när vi hade klättrat upp till stora rutschbanan så tyckte Mio att jag var för seg helt enkelt och började protestera. Då säger en liten flicka vid sidan om mig "han är rädd"...men då svarar jag "nä, han har bara dåligt tålamod"...och mycket riktigt, när jag väl kravlat mig upp i rutschbanan och börjat kana utför med Mio i knät så kom det där garvet som alltid kommer när det rutschas nedåt ;)
Viggo och Mio åker bil.

0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: