Vecka 40+3

2012-05-19 13:48:15 » Graviditet 2011/2012
Tyvärr är jag här och skriver nu igen...fortfarande är bebisen i magen *DUBBELSUCK* Vad ska man säga... Nu är det slutvelat...UT NU, och nu får du rejäl skjuts hoppas jag. Idag har vi vart med Mio på dansen igen och idag var jag med aktivt och struttade runt. Mio verkade uppskatta det för han var väldigt mer glad och framåt idag :) Här hemma har jag fått diverse ryck innebärandes att bland annat vardagsrummet har fått tapeten övermålad, liksom möbler dit har slipats och målats. Jag har även lust att åka till Ikea och köpa lite nya möbler...men Det kanske är dumt just nu...
Förresten, är det någon som har en begagnad Vit Expedit hylla 5x5 från Ikea att sälja till oss? Eller någon som har lust att shoppa till oss som har vägarna förbi Ikea...? ;p
Vardagsrummet med den grå medaljongtapeten...
...är numera helvitt. Någon slags fototapet/väggsticker ska upp på högra väggen.
En gammal stringhylla i teak/vitt har fått röda gavlar och vita hyllplan.
Sideboarden är på väg att bli vit :)

1 kommentarer
Emelie
2012-05-20 10:02:38

Vi ska till Ikea på måndag :p




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: