Pyjamas - byxor och tröja strl 98

2012-05-04 11:28:31 » Sytt
Igår blev mjukiskläderna klara till Mio. Jag började med byxorna, och egentligen var det tänkt att det skulle vara vanliga mjukbyxor...men nog ser de mer ut som pyjamasbyxor? (iaf enl. Fredrik) ...så då fick det bli ett pyjamas set istället med tillhörande kortärmad tröja. Mönstrena har jag gjort själv utifrån Mios kläder. T-shirten behöver sig någon modifiering, men sen kan jag nog sy "vanliga" t-shirtar till honom :)
Pyjamas i storlek 98 med tryckknappar på ena axeln.

4 kommentarer
Sara
2012-05-04 13:12:23

Jätte superfina!


Hanna
2012-05-04 14:56:43 » http://hyunmee.se

Wow! Vad du är händig! Märket med din logotype gör att det ser fabriksgjort ut. Du måste ju starta företag och sälja på nätet! :-D Hade jag gjort om jag hade klarat av att sy barnkläder ;-)


Admin
2012-05-04 18:15:30 » http://laprinzessa.blogg.se/

Tack, vad snälla ni är! Skulle gärna tjäna en extra hacka...men det tar rätt lång tid att sy kläder även fast det är kul. Sen så finns det massor av duktiga människor därute som gör det sååå mkt bättre än mig, och som har flera olika maskiner för olika sömmar osv. Jag är bara en glad amatör :)


Anna
2012-05-04 18:37:27

Men shiten också va´duktig du är! :D




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: