Växasäng i min ägo

2012-03-03 13:21:05 » Inredning
Dagen började skönt med att grabbarna åkte iväg till Fredriks jobb för att dricka lite varm choklad, äta bullar och köra truck. Under tiden tog jag mig ett avslappnande bad med Bryan Adams i lurarna *aaaa* Dock så stördes badet av ett telefonsamtal..som jag dissade...jag badade ju! Men när det ringer ännu en gång så måste det ju ha hänt något. Blir orolig och stiger upp ur badet. Då är det pappa i andra änden som är på Erikshjälpen i Vänersborg och har hittat en växasäng som han tror är en sådan jag letar efter. Pappa har numera blivit loppistokig ;p Han messar en bild och jag säger åt honom att köpa den! Visst är den charmig! Klart den behöver sig en rejäl renovering, men den ska nog bli fin när den är klar. En bra start på dagen med andra ord :) Tack!
Gammal fin växasäng.

1 kommentarer
Morfar Tommy
2012-03-03 15:21:37

Det var roligt att hjälpa till att hitta sängen till lille goe Mio.

Och mycket trevligt att bjuden bli god lunch.




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: