Marimekko siirtolapuutarha

2012-03-26 12:56:34 » Inredning
Finsk design ligger mig varmt om hjärtat. Har länge kikat på denna porslinsserie från från Marimekko som inte går att uttalas ;P men nu när jag går i symaskinstankar så har jag även blivit sugen på tyget också! Vad tror ni, skulle detta passa in i köket? Eller kanske i TV-rummet? Eller på bägge ställena? (Japp, jag är hemma idag och VAB:ar...därav dessa blogginlägg haha)
När jag åker till Rörstrands Outlet nästa gång (Hanna och Emelia, redo? ) så ska jag plocka med mig dessa blommiga muggar med öra hem. Sååå fina :)
Vill typ ha heeela serien :D

2 kommentarer
Anonym
2012-03-26 16:42:54


Hanna
2012-03-27 22:16:47 » http://hyunmee.se

Letade faktiskt (nån hade ju önskat sig den) när jag var på Rörstrand sist men utan att hitta :-( Hade också gärna velat ha hela serien men skulle nog kunna leva med att bara ha vissa delar, som t.ex. de svartvita skålarna. Ursnygga!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: