Födelsedagspresenten från kollegorna

2012-03-03 13:13:25 » Presenter
Å jag som trodde det var slut på surprises...men icke. På vårt jobb brukar den som fyller år beställa tårta till eftermiddagsfikat. Jag lämnade in min beställning om att ha tårta på tisdag och lappen togs gladeligen emot. Dock så var det ändå tårta i fredags å det var inte jag som hade beställt den...å vi brukar ju inte ha tårta till fredagsfika! Ej heller var det Jockes tårta, han fyller på söndag. Men ååå...till slut fattade jag. Det var Sara som beställt åt mig - och inte bara det, utan även prickat in Moussetårta som jag brukar köpa :) Jag fick även sång och en fin present av kollegorna - en Stelton termos - precis vad jag ville ha :D Visste dock inte att designen var gammal, den är tydligen från 1977 men finns numera i massor av fina färger. Å då kändes det ännu roligare att få en sån :) Tack återigen, jag har superkollegor!
Dansk design, Stelton termos :)

1 kommentarer
Sara
2012-03-03 20:24:47

tihi...mosstårta is tha shit! Me know you! :) Hoppas att din måndag också blir great gullet!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: