Work that ass

2012-06-13 10:32:37 » Träning
2,5 veckor efter förlossningen...och jag vill börja träääääna! Göra magfladdret hårt igen lixom :) Själva magen är typ borta, men det är ju "påsen" som är kvar. Älsklingen är ju söt som säger "coolt att jag har en sån vältränad flickvän" ;p Även fast han säger så så känns det sådär när röven och magen gör att varenda par byxor e för små. Jovisst, det är Bara 2,5 veckor efter att jag fött barn, men jag är inte nöjd med kroppen. Man får ju inte börja styrketräna förrens 6-8 veckor efter...och det är ju en eeevighet tills dess. Beach 2012 häckar ju runt hörnet typ!

Igår kom iaf mina rövtränarskor från Sportamore.se . Hittade de där för 400 spänn mindre än i butik *weee* Åsså e d ju såå snygga med :D Nu kan jag gå med vagnen till dagis och träna samtidigt *wehoo*
Vår personvåg har pajjat också, men snart kommer det en ny från tretti.se. Måste ju veta vikten vecka för vecka :)
Toningskor från Reebok.

2 kommentarer
Sara
2012-06-13 19:54:11

"Coolt att jag har en sådan vältränad fästö" borde han ha sagt...och sedan ställt sig på ett knä och fortsatt..."vill du bli min fru"?" ;)


Hanna
2012-06-14 11:21:20 » http://hyunmee.se

Snygga pjucks! vill åsså ha :-)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: