Nymålat vardagsrum

2012-06-09 13:46:43 » Renovering - Allrum
Vad jag trodde skulle sätta igång förlossningen var att börja måla om vardagsrummet. Ack så fel jag hade... Fastän jag kröp på golvet och tejpade lister och rollade väggarna så hände nada! (Det som istället verkade satt igång det var att jag var med på Mios dans samma dag som vattnet gick ;p )
Vi hann i varje fall klart med vardagsrumsrenoveringen innan lilla Oliver kom till världen. Nog den mest effektiva renoveringen ever *hihi* Så här blev det :)
FÖRE: De gråa medaljongtapeterna.


EFTER: helvita väggar med färgklickar. Snyggemattan beställd från Urban Outfitters i England :D
Sideboarden i sin nya vita skepnad.


De heltokiga gardinerna! Passar ju bra i mitt bubbelgumhem ;p Min nya pysselhörna med ommålade stringhyllan.


5 kommentarer
Sara
2012-06-10 10:53:49

När man kollar på före och efter bilderna så ser ju det "nya" mycket strre ut trots att det är mer möblerat. utrymmer liksom flyter in mer i det övriga vardagsrummet oxå! Snyggt!


Hanna
2012-06-10 22:15:00 » http://hyunmee.se

Snyggt och fräscht! Var har du köpt gardinerna?


Admin
2012-06-10 22:28:45 » http://laprinzessa.blogg.se/

Thanks :) Jo nu blev det lite mer enhetligt. Visst e d knepigt att d faktiskt ser större ut nu.

Gardinerna har jag sytt av tyg från Åhléns.


Therese
2012-06-19 19:31:38

Så fint! Ang. stringhyllan. Har också en sådan som jag fått. Gavlarna ser ju inte ut som på en Stringhylla, ÄR det en ÄKTA stringhylla? Jag har faktiskt funderat över det när det gäller min, så du kanske vet! :)


Admin
2012-06-19 19:39:46 » http://laprinzessa.blogg.se/

Hej och tack för din kommentar :)



Jag vet faktiskt inte om det är en äkta? Eller är det en variant? Men håller med dig, den ser ju inte ut som de som man tänker sig. Hittar du ngt svar får du gärna meddela, kan va kul att veta :)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: