Svampbody och muddbyxa storlek 62

2012-07-18 21:44:45 » Sytt
Häromdagen tog jag mig tid att knåpa lite igen framför symaskinen! Total avslappning lixom, me like! :) Jag använde mig av mönstret från omlottbodyn jag tidigare sytt och gjorde en vanlig body istället. Det blev en body med ett sprund och knäppning i fram. Den här bodyn blev mycket bättre än tidigare omlottbodyn :) Det kan nog bli en del hemsydda bodys till Oliver. Byxorna däremot blev lite siochså...jag försökte göra ett mönster utifrån byxor han redan han...men de blev lite för små. Finns lite att slipa på till nästa byxa. Fina Oliver får även vara med och modella på bild <3

Bodyn och byxan.


Oliver modellar nya kläderna.

3 kommentarer
virre
2012-07-18 23:26:20

sitter ju som en smäck! duktig du är!


Mormor & morfar
2012-07-19 07:29:07

Vi njuter av lille Oliver på vårt hotell i Åbo.

Vi längtar efter våra barn-barn.

Pussa dom från oss.


Sara
2012-07-19 07:39:06

Så sött svamptyg!

Å vad stor han blivit altså, vad snabbt det går...redan stl 62!!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: