Shopping i Gbg

2012-02-11 22:36:56 » Inredning
Idag for jag och Fredrik ner till Göttlaborrg och Ikea. Det behövdes inhandlas lite till barnrummen, men även så tackade vi ja till en dag på tu man hand (fy vad vuxet det låter). Tänk vad skönt det var att höra barnskrik inne på varuhuset...för att konstatera att oväsendet inte kom från oss ;D

Vi passade även på att ta turen förbi Frölunda Torg som nuförtiden är dubbelt så stort som när jag bodde där, kul. Denna gång skippade jag medvetet alla klädaffärer...hur mkt jag än skulle vilja ha ett par korallfärgade byxor i vår... Istället drog jag med Fredrik in i mina favoritinredningsaffärer :) På Lagerhaus hittade jag sittpuffar som jag kikat på ett tag...men som jag tyckt vart lite för dyra. Till min stora förtjusning så var de nu nedsatta med 200 kr, så genast köpte jag två stycken :D
Sittpuff Triangel från Lagerhaus. Ord.pris 499 kr. Nu 299 kr.


Sen gick vi vidare till Village där de hade "Acapulcostolen" i rosa och turkost. Var bara tvungen att provsitta den eftersom den ju är sååå snygg. Den var ju skön oxå ;D *vill ha* Vet att de även finns på Åhléns, och faktiskt ca 500 kr billigare där än på Village. Det blev inget inköp idag av stolen, men jag är sååå sugen på den torkosa!
Acapulcostol från Village.

1 kommentarer
Hanna
2012-02-13 13:30:47 » http://hyunmee.se

Ursnygga puffar! vill ha Hata att Lagerhaus måste ligga så långt bort...




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: