Arbetskläder

2012-04-14 12:39:55 » Renovering - Allmänt
Nu har jag precis dragit iväg en beställning på ett par Fristads Arbetsbyxor till Mio :D Han visar ju stort intresse att göra allt som Fredrik gör, och jag tänkte underlätta lite för honom *hihi* Nu ska jag bara skaffa små söta verktyg som han kan sätta i byxorna oxå :)
Medans jag kikade på sidan där jag beställde byxorna så kom jag över dessa, så-mycket-johanna, ill-rosa arbetsbyxor och blev såå sugen på att skaffa dem. Finns både som dam- och herrmodell! Det är annat d än de illasittande herrbyxor som jag tvingades köpa i början av vår husrenovering eftersom affären som vi var inne i enbart hade herrmodeller. Inte nog med det, de hade inte ens ett provrum....grrrr....
Just nu kommer jag inte i byxorna ändå, så jag väntar lite.
Arbetsbyxor till heela familjen finns på http://www.billigaarbetsklader.se/
0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: