Kläder till Mio

2011-10-09 15:18:05 » Mio
Har inte köpt kläder till Mio på evigheter. Ej heller är vi bortskämda av släktingar som överöser oss med fina plagg såsom vissa har det ;p När det i torsdags var dags för Supershopping på Etage så for jag dit med min handlingslista. På väg dit ut så var det faktiskt kö på vägen från! Alla skulle till Överby kl 19...fler som tänkte som jag mao ;) Så bra ju med minst 20% i nästan samtliga butiker :D Fick köpt jacka till Mio, men också mössa och skor. Bunkrade även upp med långärmade och långbyxor :) Sen så fick jag mig lite underkläder oxå...som jag dessutom hatar att köpa. Hur jobbigt är det inte att klä av sig alla kläder för att prova en jäkla behå...å sen på med alla kläder igen *gah* Ne, jag handlar typ bara underkläder när det är nedsatt pris för då har jag samvete att bara köpa plagget utan att behöva prova det *hehe*
Några dagar innan fick jag även hem kläderna på posten som jag hade klickat hem från Lager157. Ibland har de fina märkeskläder till halverade priser :) Mio fick sig bland annat en Svea-tröja, så fin.
Snygga höstkängor från H&M. Varm och mysig jacka från NameIt. Mössa NameIt.
Några av plaggen från Lager157: Bondelid T-Shirt, Svea tröja, skjorta från egna märket.

6 kommentarer
Hanna
2011-10-09 16:49:47 » http://Hyunmee.se

Snyggt! Har Mio börjat ha egna önskemål om vad han ska ha på sig än? Det är mycket roligare så länge de tacksamt går med på att ha på det man själv valt ut, så passa på att shoppa vad du vill så länge du får ;-)


Sara
2011-10-09 19:12:35

Fina grejjer! De där skorna har jag med kollat på och tänkte beställa i förrgår (H&M shop online) men så visste jag inte vilken stl jag skulle ta. Fanns ju antingen 20-21 eller 22. Och 20 är för litet för honom... Var det samma i butik?


Anonym
2011-10-09 19:31:51

Ingen nämnd. Ingen Glömd.


Admin
2011-10-09 19:57:55 » http://laprinzessa.blogg.se/

Hanna: nej, Mio tackar och tar emot...än så länge så det är skönt :) Kanske är det så att tjejer tidigare blir medvetna om sitt utseende än killar? Man har ju hört flera historier om grabbar vars mammor fortfarande köper kläder med dem när de går på högskolan :D



Sara: Såg att det fanns liknande på Baby-avdelningen, men inte riktigt samma färger. Snygga var de :) Sen så hittade jag dessa på Barn-avdelningen i strl 23. Så det kanske inte är samma skor som du tänkte på?



Anonym: det här är MIN blogg där jag skriver vad jag tycker och tänker och undertecknar med mitt namn. Kan inte du underteckna med Ditt namn så behöver du inte skriva alls...


Sara
2011-10-10 10:22:34

Aha...nä det var på babyavd. jag kollade. Minsta stl på den lite större killavd var ju just 23... Får nog åka dit och kolla. tack iaf!


Anna
2011-10-12 16:38:37

Så snygg Mio kommer vara i höst/vinter! :)



Håller med om det där med att prova underkläder... Det är verkligen ett aber. ;O




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: